ponnyhopparnas

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

dååålig upd

Av ponnyhopparnas - 8 april 2011 17:35

förlåt, men det har varit full rulle hela dagen!

skola till 14.35 vid halv 4 kanske? skjutsa morfar ut mig till stallet & nu är jag hemma igen!


Red Astrid idag ( :-D ). Gick jätte bra! Försökte bara få henne avslappnad & lugn, så hon lyssna på mig. Det gick bättre i början än i slutet, men tror det va blåsten som oxå stirra upp henne lite ;-)


   


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen vi kvart över 6 kommer Li & Elvira hit så då går vi till Tilda ;-) sover där inatt så ingen bra uppdatering från min sida.. Hoppas dock att Victoria kan uppdatera för en gångs skull.. haha.


 


nu måste jag verkligen gå, men fixar ett tidsinställ till er vid 21.00 ! see ya then!


// Ebba

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponnyhopparnas - 17 april 2011 21:13


Vi tar oss en liten bloggpaus... Hör av oss när vi kommer tillbaka. Vi kanske slänger in ngt inlägg, om vi vart & tävlat eller så, så fortsätt o kolla! Ni får ha det så bra sålänge ;-)       / Ponnyhopparna - på återseende ! <3 ...

?

Av ponnyhopparnas - 11 april 2011 16:46


okej, uppdateringen från min sida har inte varit på topp i helgen...   men det är inte lika kul att skriva när jag inte har ngn häst att rida! Så jag kommer slänga in ngt inlägg ibland & när Linus ska igång igen så kommer jag börja blogga ordentl...

Av ponnyhopparnas - 10 april 2011 19:38

Tja! Har inte hunnit blogga typ ;)) Men i lördags hoppa jag ju en klass den sista med Jims! Hon var jätte duktig med allt! från när vi plocka ut henne till vi tog in henne :DD Lugn och mjuk på framridningen. Hoppa dock inte fram så mkt för det var ...

Av ponnyhopparnas - 9 april 2011 10:38

heeeeeeeeeeeeeej! alla dem få läsarna som är kvar... Var har ni tagit vägen ?????   iaf, nu är jag hos tilda så upd, när jag kommer hem! tjosan!   // Ebba ...

Av ponnyhopparnas - 8 april 2011 21:00

oj, mina drömmar.. hmmm.. denna va ju lite svår..   men typ en dröm kan ju vara att vinna SM,EM & liknande men det kan man ju som sagt fortsätta drömma om, haha.    mina drömmar är kanske att flytta till en gård med en massa hästar & bara rid...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards