ponnyhopparnas

Alla inlägg den 3 april 2011

Av ponnyhopparnas - 3 april 2011 20:37

  Har varit full fart hela helgen! Igår red jag på Rubin, Ester på Timmy och Klara på Nicke i skogen i Össjö! Först hitta vi inte på den första vägen eller man kom typ ingenstans ;) Så vi red typ åt andra hållet mot skogen, och de gick bättre :D De va iallafall jättekul! Sen på kvällen åkte vi till Svanshalls-krog med familjen Hagman :)) Trevligt trevligt! & sen fika de här :))

Idag har jag ridit på Jims och Pauline på Myggan i "deras" skog. Vi skritta mest, men det gick bra :)) Sen red jag Rub hemma ;D

Nu denna veckan ska jag blogga mera.


Av ponnyhopparnas - 3 april 2011 20:28

trött, allmänt sur och arg.. vet inte varför. men går & lägger mig...

vi hörs imorgon!


// Ebba

Av ponnyhopparnas - 3 april 2011 18:04

*MHPC i Viarp, om Linus är frisk när det är dags !
 

*Till helgen! Massa planer inplanerat ! :-D 



   Je t'aime!


// Ebba 

Av ponnyhopparnas - 3 april 2011 15:49

har varit i stallet en sväng nu! Linus va inte lika halt idag, men imorgon ska vi in med han. 

Just nu försöker vi, eller jag få upp hockeyn på tv:n men det går inte så bra... Aja, vi får väll försöka lite mer..


Angående dag 12, så är det att man ska lägga upp vad jag hade på mig idag, men eftersom jag har gått runt i mjukiskläder hela dan kör jag den imorgon istället ;-) & dag 13 idag! Hoppas ni inte blir förrvirade nu bara ;-)


tror jag ska ta en chokladmuffin nu!


/ Ebba!  

Av ponnyhopparnas - 3 april 2011 11:49

är vad jag har gjort! haha, sov länge idag. Vilket va skönt, men jag gillar inte att sova länge... Man förlorar ju hela dan! åå det är nästan lite frustrerande!


Idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra! Kanske att jag bakar något idag igen..? Vem vet vad kjag kommer hitta på ? hihi.


Mamma hade varit i stallet nu på förmidagen & kollat Linus. Han är inte varm eller svullen i benet, så vi hoppas verkligen att detta inte är något alvarligt! Min fina Linus!
 

Jag åt faktiskt frukost ute i uterummet idag! Så himla mysigt. Nu är verkligen våren här! :-D
                                             U N D E R B A R T ! '

Nej nu ska jag gå & klä på mig & göra något vettigt! see ya

  mitt saknade busfrö <3


// EbbA


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards