ponnyhopparnas

Alla inlägg den 10 april 2011

Av ponnyhopparnas - 10 april 2011 19:38

Tja! Har inte hunnit blogga typ ;))

Men i lördags hoppa jag ju en klass den sista med Jims! Hon var jätte duktig med allt! från när vi plocka ut henne till vi tog in henne :DD Lugn och mjuk på framridningen. Hoppa dock inte fram så mkt för det var VÄLDIGT dåligt underlag.... :/ Men hon var fin! Sen på banan så va hon super FIN :D Hade tänkt att ta rätts snäft eftersom att hon bara går över de ;)) Men underlaget var tungt och så släppte det ordentligt till 9:an

  RÖD=som jag red  GRÖN= som jag skulle ridit

Snyggt, men ni kanske fattar lite iallafall ;D (eller inte) Ritade bara omhoppningen och 6 och 7. Men hon var superduktig och hoppa ändå :D

Men det var inte mkt nollor, så jag blev 3:a för att jag var dubbelnollla med långaaaaaa vägar! DUKTIG STJÄRNA!

 

Rub gick de 2 sista klasserna idag (Lb+5 och La). i Lb var han framtung på framridningen och väldigt tråkig.... Bättre på framhoppningen, men fortfarnde lite tung. (Hade nova-bettet) På banan var han rättså fin till 4:an så kom han helt FEL så han rev både a och b :/ så blev jag helt okoncentrerad ochmissa 5:an som kom fort så la jag en volt och kom på den och sen trodde jag att det var 1-7 i grunden men det var 1-8 så jag missa den också ;) Så jag  blev ju utesluten....

I La så hade jag de andra bettet (de starka) och han var grym på framridningen :D han blev rädd för ngt och de behövdes så han vakna till! På framhoppningen var han också grym :DD På banan fick jag en fin vä0g till 1:an (parallel-oxer, som man inte såg bak-bommen på) Så han bara precis rörde den så ramla den. Men han var x-tremt FIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duktig häst ;DD Ebba fotta så de kmr snart när hon fått hem kameran som ligger hos mig ;))

/Victoria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards