ponnyhopparnas

Alla inlägg den 8 april 2011

Av ponnyhopparnas - 8 april 2011 21:00

oj, mina drömmar.. hmmm.. denna va ju lite svår..


men typ en dröm kan ju vara att vinna SM,EM & liknande men det kan man ju som sagt fortsätta drömma om, haha. 


mina drömmar är kanske att flytta till en gård med en massa hästar & bara rida hela tiden! eller typ att nolla en LA med Linus är oxå en dröm ;-)


 


/ EbbA  

Av ponnyhopparnas - 8 april 2011 20:59

Hallå, nu sitter jag och kollar på talang! Massa töntar måste jag säga. Fast lite coolt att kunna lösa en rubiks kub med fötterna ;) Innan har jag iallafall ridit först lilla stjärnan!! Hon var BÄST :D hon lyssna fram,bak,höger och vänster. Hon funka bra i stormen, helt avslappnad :)) Duktig liten stjärna <3 Sen red jag Rubis och han var inte alls lika duktig.... Han var spänd och rädd för typ allt som rörde sig, TÖNT!! Och så fick han typ inte galoppera av och sträcka ut sig :/ inget bra underlag på gräset och traktorvägarna va inget alternativ. Sen har jag packat till stjärnan till imorgon :) och ätit ;) Imorgon ska jag ju hoppa sista klassen så det blir sovmorgon :D Skööööönt!! Sen blir det tävling en klass så vi kommer hem fort. Så ska jag rida Ruben ner till nötta skogen så han kan få galoppera om det inte blåser för mkt.... På söndag blir det också sovmorgon :D de 2 sista klasserna med Rub. /victoria

Av ponnyhopparnas - 8 april 2011 17:35

förlåt, men det har varit full rulle hela dagen!

skola till 14.35 vid halv 4 kanske? skjutsa morfar ut mig till stallet & nu är jag hemma igen!


Red Astrid idag ( :-D ). Gick jätte bra! Försökte bara få henne avslappnad & lugn, så hon lyssna på mig. Det gick bättre i början än i slutet, men tror det va blåsten som oxå stirra upp henne lite ;-)


   


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen vi kvart över 6 kommer Li & Elvira hit så då går vi till Tilda ;-) sover där inatt så ingen bra uppdatering från min sida.. Hoppas dock att Victoria kan uppdatera för en gångs skull.. haha.


 


nu måste jag verkligen gå, men fixar ett tidsinställ till er vid 21.00 ! see ya then!


// Ebba

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards