ponnyhopparnas

Alla inlägg den 2 april 2011

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 20:00


  • Jag ÄLSKAR Marabou mango!
  • Jag blir typ aldrig brun på sommaren, har väldigt svårt för det…
  • Jag gillar inte läsk så mycket, men kan dricka det.
  • Mina allra bästa vänner är Tilda, Li, Elvira & Victoria såklart!!
  • Jag älskar Astrid Lindgrens filmer! Barnen i Bullerbyn, Saltkråkan & alla dem!, haha
  • Jag är väldigt kräsen vad det gäller mat, fast min pappa är kock..
  • Jag är väldigt ”stökig” hemma, men i stallet så tkr jag det ska vara ordning & reda!
  • Jag hatar att vara ovän med mina vänner, jag verkligen HATAR det!
  •  Mina vänner betyder ALLT för mig!
  • Jag gråter extremt lätt! 

    haha så nu fick ni veta lite mer om mig ;-) Ha en bra kväll, för det ska jag ha!

    // Ebba 

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 16:58

precis varit en sväng i stallet igen. Nu va Linus inte varm på sina ben iaf. Vilket ändån känns bra! 


Nu ska jag nog göra mig iordning, sen ska vi ju till Tilda! :D så det blir ingen top-uppdatering ikväll, men har gjort ngt tidsinställt iaf! Så det får ni nöja er med.

 Tänkte på det,, Gillade ni det med filmtipset? vill ni ha fler sådana? & kom ihåg att ni oxå kan skicka in tips till ponnyhopparnas@hotmail.com eller kommentera här på bloggen ;-) 


 Juste, jag ska "passa" Poppan måndag & onsdag! hihi, det ska bli jätte kul! Har saknat att sitta på hennes rygg (L)

     


// Ebba!   

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 14:00

har precis bakat lite! blev äpplemuffins & chokladmuffins idag, så nu ska vi fika lite !


   


/ EbbA..

<3

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 11:05


jag älskar dig över allt annat, min prins. Nu hoppas vi på det bästa! Du är verkligen allt för mig. Utan dig ingen mig.

För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen <3


// DIN Ebba 

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 09:43

Jag har typ inte alls hunnit blogga denna veckan :/ Också har jag helt glömt bort de dag 1 blablabla och dag 2, ja ni fattar vad jag menar ;) Ärligt jag har helt glömt bort det inte tänkt på det alls.

Idag ska jag till skogen med Rubin i össjö :D Jims ska jag rida hemma. Igår red jag Jimse hemma och hon var super FIN! :)) fast hon har vilat i 2 dagar innan.

Igår var jag, ebba, pauline, evelin och ann på bio och såg ``hur många lingon finns det i världen``. Den var jätte bra men sorglig. En sån dog :(

Men nu ska jag strax ut i stallet och mocka....

/Victoria

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 07:44

  • äta frukost!
  • ringa Victoria
  • stallet & kolla Linus
  • äta lunch!
  • & sen då ????   
  • ikväll - tjejkväll hos Tilda ! <3 


    
jo vi ska ringa till en person & prata roliga saker... hihi, vad,det tänker jag inte säga, ni får helt enkelt gissa! HAHA
kanske kommer på fler saker sen... aja nu ska jag äta frukost för är sjukt hungrig!


// Ebba

Av ponnyhopparnas - 2 april 2011 07:28

besöksrekord igår!! Hade vi fått 2 till så hade det blivit det. jaja Vi hoppas på lika bra statistik idag & hoppas att alla Ni nya läsare stannar kvar!


:D:D:D:D


/ Ebba & Victoria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards