ponnyhopparnas

Alla inlägg den 1 april 2011

Av ponnyhopparnas - 1 april 2011 21:15

  1. min ÄLSKADE säng !
  2. bilder på dem som betyder!
  3. mina KL-nallar! hihi, jag äääälskar dem!  
     

// Ebba 

Av ponnyhopparnas - 1 april 2011 20:24

 

Omgivning: bra för att vara inomhus! men gillar inte den blåa väggen & hästen i hörnet, men inget du kan göra åt ju ;-) medium/hot

renlighet: ren & fin pålle! Hot

sits: bra, kanske ner med hälarna liiite till, så hade dey varit perfect! Hot

matchning: hyfsat! medium

samarbete: ni passar så bra tsm, madde! Hot

resultat: Hot

 

Omgivning: fin! men funktionärerna kunde flyttat sig! Hot

renlighet: hothothot! vitare häst får man verkligen leta efter! Hot

sits: Fin! bra eftergift & blick ! Hot

matchning: jätte fint! du e svart, så då kan man ju ha vad som helst på hästen, och han e så fin i rött! Hot

samarbete: ni är helan & halvan ihop!

resultat: HOT!

 

Omgivning: Fin! Hot!

renlighet: Ser rent ut! Hot

sits: Bra blivk, ner liiiiiiiiite med hälen bara, så är det perfekt! Hot!

matchning: blåttblått&lite till blått! Snyggt! Hot!

samarbete:Ni ser ut att trivas! HOT

resultat: Hot!!

 

Omgivning: fin, men dem där bommarna kunde ju flytta på sig... HOT!

renlighet: Nicke är alltid ren! Hot

sits: bra blick,bra hälar och bra eftergift! HOT

matchning: Din hjälm är så fin Klara! haha, medium..

samarbete: perfekt! Hot

resultat: HOT!

 

Omgivning: fin! Hot

renlighet: hon glänser, Amanda! Hot

sits: bra blick, bra eftergift ! Hot

matchning: jätte fint alltihop! Hot

samarbete: helan & halvan jue! Hot

resultat: HOT!!!


Av ponnyhopparnas - 1 april 2011 20:11

va hemma från stallet vid halv 5, inget kul där.. linus va inte ren höger fram så nu ska han vila i helgen, sen får vi se!


vid halv 6 kom Ann & Evelin o hämta mig, sen drog vi till stan & bion! Vi kollade på "Hur många lingon finns det i världen?" Den va riktigt bra! Den rekomenderas stort! ;-)


Nu ska jag inte göra så mycket... Men ska fixa Hot or Not,en så den kommer strax upp! 


/ Ebba

Av ponnyhopparnas - 1 april 2011 15:02

hemma från skolan nu, drar till stallet & rider min prins! <3

updatering när jag kommer hem igen!


 

/ EbbA

Av ponnyhopparnas - 1 april 2011 07:01

har fått in 5 bidrag till hot or not så den kommer upp här ikväll! 


Nu är det först skola sen stallet! & idag ska han få jobba! Ska rida han tills han verkligen slappnar av! Sen så får det räcka. Dock så måste jag nog rida i ridhuset idag oxå, då vädret INTE är så bra... Typ halv storm & regn... Kul, verkligen !



// EbbA  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards